piątek, 3 czerwca 2011

004. Obrazy i obrazki

Dziś zasypię Was zdjęciami moich prac w większym i mniejszym formacie. Każda z nich została wykonana w konkretnym celu. Najpierw te, które zostały podarowane bliskim osobom z najróżniejszych okazji.
Ten poleciał aż do Kanady :)


To prezent ślubny dla przyjaciół.

Słoneczniki na urodziny dla teściowej :)

Tygryski dla męża z okazji rocznicy ślubu.

Portret Papieża, który obecnie wisi na ścianie pewnej plebanii :)

Pamiątka znad Bałtyku dla przyjaciółki z Warszawy.
A pozostałe cieszą oczy moich gości i ozdabiają moje mieszkanie :)




Byłabym zapomniała o mojej bożonarodzeniowej stajence :)  Ten obrazek zajął mi najwięcej czasu - haftowałam pojedynczą nicią na najdrobniejszej kanwie, jaką udało mi się kupić.

3 komentarze:

  1. No ten to mój faworyt, miałam zaszczyt śledzenia postępów przy powstawaniu tego oto dzieła. I ślicznie na ścianie wygląda a nie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stajenka jest prześliczna. Gratuluję obrazu.
    Podziwiam cierpliwość do drobnej kanwy.
    Grażyna(gra.60)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne prace xxx :) pozdrawiam i zapraszam do siebie Jadzia :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...