środa, 15 czerwca 2011

006. Temari

Przeglądałam ostatnio internetowe fora robótkowe, na jednym z nich trafiłam na interesujący temat - japońską sztukę Temari. Oczywiście postanowiłam spróbować. Pierwsza próba okazała się totalną klapą, twór jaki powstał, nadaje się tylko na zabawkę dla kota ;) Za drugim razem wyszło troszkę lepiej, choć zbytnio zadowolona też nie jestem. Oto moja piłeczka:





Przy okazji zauważyłam, że w moim domu jest zdecydowany deficyt poduszeczek na szpilki, wiec w ostatnich dniach powstały aż trzy - jedna z nich już zdążyła zmienić właścicielkę ;)  Dziś fotka tylko jednej podusi, bo aparat mi ostatnio strajkuje :/ Jak zacznie współpracować, to wrzucę resztę.
Na podusi jest cytat z jednej z moich ulubionych piosenek, na drugiej stronie umieściłam logo jej wykonawcy.

Do Loreny: dziękuję za miłe słowa, podziwiam Twoje piękne prace, jednak mimo wielokrotnych prób nie udało mi się dodać komentarzy, Blox chyba mnie nie lubi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...