wtorek, 5 lipca 2011

007. Nowa praca

Witam po dość długiej przerwie, ale koniec roku szkolnego przy dwójce dzieci nie jest wcale taki łatwy :) Dziś daję obiecane fotki poduszeczek (aparat w końcu zaczął współpracować hihi) :




Zaczęłam też nową robótkę, na razie niewiele widać, tylko kolorowe plamki :) Jak dojdą kontury, będzie mam nadzieję troszkę lepiej.

Zapisałam się na candy u Marty, która swoją drogą robi najprzeróżniejsze śliczności. Pierwszy raz biorę udział w takiej zabawie, kto wie, być może sama wkrótce coś podobnego zorganizuję :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...