poniedziałek, 15 sierpnia 2011

012. Jak podpisać...

... szkolne nożyczki?
Czas szykować szkolne wyprawki, miałam więc sporo roboty. Kompletowanie podręczników, zeszyty, przybory.. I tu pojawił się problem. Ponieważ większość przyborów będzie pozostawiona w szkole, pani wychowawczyni poprosiła o podpisanie WSZYSTKIEGO, z nożyczkami włącznie..  Kilka dni się głowiłam, jak to zrobić. W końcu, przeglądając Chomikowe zbiory [juppi, niech żyje internet! ;) ], trafiłam na.. biscornu. Proste, prawda? A ile się człowiek nagłówkował... Wracając do rzeczy - oto, co wymyśliłam:
Z drugiej strony jest oczywiście imię i nazwisko właścicielki. Przy okazji powstało również "coś" - bo w sumie nie wiem, jak można nazwać taki kształt ;)


W założeniu miało być "to" trójkątne lub trójkątopodobne, przynajmniej tak mi się zdaje hihi. Wyszło po prostu "coś". Myślę jednak, że pozostanę przy tradycyjnych kształtach poduszeczek i zawieszek...
I na koniec cała ferajna z Truskawkowego Ciastka. Niestety, nadal nie mam nic na wykończenie. Wszelkie propozycje mile widziane :) Będę bardzo wdzięczna.



1 komentarz:

  1. świetny pomysł ma 'podpisanie' nożyczek :) bardzo oryginalnie :)
    a co do wykończenia obrazka hym..może jakaś ciekawa rameczka wszystko rozwiąże :)??

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...