wtorek, 9 sierpnia 2011

010. Sezon urlopowy :)

Witam wszystkich zaglądających tutaj i przepraszam za długą nieobecność. Sezon urlopowy w pełni, i chociaż pogoda raczej kapryśna, mało co siedzieliśmy ostatnio w domku :). Mimo to udało mi się skończyć obrazek z Truskawką, jednak zdjęć żadnych dziś nie będzie, ponieważ po pierwsze - obrazek po wypraniu czeka na prasowanie i jest strasznie pomięty, a po drugie wciąż szukam jakiegoś pasującego materiału, z którego mogłabym uszyć podusię. Na razie nie znalazłam nic interesującego, więc to może potrwać... Tymczasem powolutku powstaje kolejna metryczka dla mającego się niedługo narodzić Krzysia. Na chwilę obecną wygląda tak:
Jak pewnie większość z Was zauważyła, dodałam link do mojego Chomika. Nie jest on może zbyt bogaty, jednak rozrasta się z każdym dniem, zapraszam więc do korzystania ze swoich zbiorów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...