środa, 25 stycznia 2012

022. Candy !

Kiedyś tam wspominałam, że zorganizuję, więc oto jest :)
Zasady znacie:
- komentarz pod tym wpisem (koniecznie z adresem swojego bloga),
- wspomnienie na swoim blogu o zabawie.

Jeśli ktoś nie ma bloga, wpisuje swój adres e-mail :)
A do zgarnięcia te oto wykonane przeze mnie pisaneczki:
I garść przydasi:
- dwie metalizowane mulinki firmy DMC w kolorze czerwonym (5270),
- kwadratowe cekiny w trzech kolorach: czarnym, czerwonym i srebrnym,
- okrągłe bladoróżowe cekiny,
- białe koraliki - łezki,
- podłużne złote koraliki,
- akrylowe świecidełka :)

Zapisy do 10 lutego 2012 r.

10 komentarzy:

  1. Ojej, nie ma mojego komentarza:(
    No więc jeszcze raz to samo, zapisuję się na te cudne pisanki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja bloga nie prowadzę, ale też się zapisuję szaolin6@wp.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pisaneczki, staję w kolejce :) banerek u mnie na blogu z prawej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam o adresie bloga :)
    http://taminacodzien.blogspot.com/
    tami_dj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zapomniałam o adresie haftyedyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chętnie przygarnęła :)
    Pozdrawiam
    http://anja-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pisanki. Mam nadzieję, że nie jest jeszcze za późno. Z przyjemnością je przygarnę. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. A to mój adres bloga
    http://zalesinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...