piątek, 27 stycznia 2012

023. Nowe ustawy...

Echhh... sama nie wiem, od czego zacząć. O nowych ustawach pewnie wszyscy słyszeliście, więc nie będę się tu rozpisywać. Ale o tym, że nasza blogowa koleżanka została oskarżona o kopiowanie SWOJEGO WŁASNEGO zdjęcia i proszona o usunięcie z blogu, to muszę wspomnieć. Wygląda na to, że muszę zrobić porządek w swoich wpisach i podpisać wszystkie zdjęcia, żeby nie było wątpliwości, że ja je zrobiłam...

Z innych spraw - nie wiem, dlaczego, ale pojawił się problem z dodawaniem komentarzy pod poprzednim postem o Candy, spróbuję z tym powalczyć, choć nie jestem jeszcze zbytnio obeznana z obsługą tego bloga :) Jeśli nie uda mi się zlikwidować błędu, informuję, że komentarze umieszczone pod dzisiejszym postem będą także brały udział w losowaniu, proszę tylko wyraźnie zaznaczyć, że takiego udziału sobie życzycie :)

W hafcikowym świecie nadal metryczki, na razie pierworodnego. Na dzień dzisiejszy wygląda tak:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...