piątek, 20 stycznia 2012

018. Podusia

Zgodnie z postanowieniem - dokończyłam zawieszki świąteczne:





Do użytku doprowadziłam też obrazek z Truskawkowym ciastkiem :

Chociaż muszę się przyznać, że poszłam na łatwiznę i przyszyłam go do kupionej, gotowej białej poszewki. A potem tylko ozdobiłam pasmanterią. Mimo to właścicielka jest bardzo zadowolona i już zdążyła się z podusią  wyspać :)
Przy okazji porządków pstryknęłam też zdjęcie moich świątecznych gwiazdek na bożonarodzeniowym obrusie. Wyhaftowałam je jakieś 5-6 lat temu i od tej pory nakrywam tym obrusem stół w Wigilię, jakoś mi umknęło, że nigdy go nie pokazała. Niestety, z powodu swoich rozmiarów, nie zmieściłby się cały na fotografii, pokażę Wam więc tylko same gwiazdki (3 rodzaje, które są rozmieszczone regularnie wokół całego obrusa):




Aha, jeszcze jedna informacja. Zauważyłam, iż mimo braku komentarzy, ktoś jednak tu zagląda. Dla tych, którzy "podglądają, ale wstydzą się podpisać", mam mały konkursik w stylu "łap licznik". Nie wiem, jak to się fachowo nazywa, ale chyba wszyscy wiecie, o co chodzi. Ta osoba, która przyśle na mój adres mailowy zrzut ekranu z licznikiem wskazującym 2000 wyświetleń, otrzyma ode mnie przesyłeczkę z niespodzianką :)

2 komentarze:

  1. A ja dopiero dzisiaj tutaj trafiłam i od razu skomentuję. Super jak zawsze. W przyszłym roku chcę takie zawieszki na choinkę!
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zrzut to kiriban. A przynajmniej na deviantArcie tak je nazywają... Nie jestem pewna, czy to się odnosi do innych stron, ale chyba tak.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...