sobota, 25 lutego 2012

031. Egzotyczny RR

Szperając ostatnio w moich zachomikowanych wzorkach do haftu znalazłam jeden, który jest wprost wymarzony do RR :) Pytanie tylko, czy znajdzie się ktoś chętny?  Obrazek wygląda tak:





Jak widać, do zabawy potrzebnych jest osiem osób. Haftujemy nićmi DMC, zaczynając wyjątkowo od strony lewej, tzn. właścicielka kanwy haftuje symbole japońskie i Japoneczkę w ciemnofioletowym kimonie, a dalej po kolei :) Jeśli chodzi o terminy - myślę, że miesiąc z powodzeniem wystarczy, żeby wykonać jedną z postaci :)
Zapraszam więc do wspólnej zabawy, jeśli znajdą się chętni, proszę o wpis pod tym postem :)



Edit:

W związku z pytaniami w sprawach bardziej technicznych, podaję podstawowe dane :
- rozmiar haftu to 407 x 115 krzyżyków
- według legendy potrzeba 33 kolorów muliny DMC
- jeśli użyjemy kanwy 14ct (54o/10cm), otrzymamy haft wielkości ok. 80 x 20 cm
- termin rozpoczęcia planuję na początek kwietnia, aby spokojnie można było skompletować wszystkie materiały
- nie stawiam żadnych ograniczeń terytorialnych, proszę więc wziąć pod uwagę możliwość wysyłki poza granice Polski
- czas na wykonanie jednego obrazka to półtora miesiąca, tzn. jeśli zaczniemy 1 marca, to wysyłamy do 15 kwietnia, potem do końca czerwca itd. Myślę, że jest to czas optymalny, biorąc pod uwagę sprawność urzędów pocztowych ;)

Mam nadzieję, że rozwiałam większość wątpliwości :)

11 komentarzy:

  1. Ja się zgłoszę, czemu nie. :) Ale raczej wolałabym nie być na samym początku, żeby jeszcze trochę przypomnieć sobie, jak się haftowało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj piszę się na to. Wzorek fajnusi

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorek jest świetny. Niestety mam zbyt dużo na głowie aby się przyłączyć ale z wielka przyjemnością będę Was dopingować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorek świetny, ale jak dla mnie 1 miesiąc to za mało czasu :( przy aktualnych zobowiązaniach hafciarskich potrzebuję na 1 obrazek 2 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale rewelacyjny wzorek! :) Kurcze, kusi mnie żeby się dopisać, jednak nie bardzo wiem jak takie RR działają, co i jak trzeba zrobić, jak się przygotować, itd... ;( Jeśli znalazłabym dobrego nauczyciela RR to czemu nie!? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki termin przewidujesz na rozpoczecie?

    OdpowiedzUsuń
  7. A jakie są rozmiary tego obrazka?

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne Japoneczki :) wziełabym udziała ale niestety nie dam rady - na głowie mam dwa długoterminowe sal-e i powiem szczerze, że jestem dalego w polu :-/ a tu jeszcze projekty wielkanocne!!! padam normalnie!

    niemniej, powodzenia w szukaniu ochotniczek, hafcik jest śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazek jest świetny, czy trzeba wyszywać muliną DCM czy mogłaby być inna?

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny wzorek! niestety będę tylko w gronie dopingujących...

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...