niedziela, 18 marca 2012

037. Karteczka

Miałam dziś pokazać Wam lilię, niestety, musiałam ją odłożyć. Zostałam dość niespodziewanie zaproszona na chrzest, więc wypadałoby coś na tą okazję wydłubać, prawda? Tak więc lilia poszła na razie w odstawkę, a przez ten czas powstała taka oto kartka:
Pamiątka jest przeznaczona dla dziewczynki, więc zamieniłam oryginalne kolory kocyka na bardziej dziewczęce :) Na zdjęciu tego nie widać zbytnio, ale użyłam też muliny wiskozowej do gwiazdek i rameczki, co nadało im piękny połysk :)  Mam nadzieję, że spodoba się rodzicom jak i samej obdarowanej :) 
Z danych technicznych - kanwa 14ct, kremowa, wzór znaleziony w sieci, nici Ariadna, Madeira i wiskozowe Sari, kolorki dobierane według własnego "widzimisię" ;)


A Dominik już nie chce leżeć w leżaczku...

4 komentarze:

  1. bardzo ładna karteczka. mała będzie miała ładną pamiątkę. :)
    A Dominik? fajny z niego bobas :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzorek, pięknie wykonana karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyzulek mój ze spożywką jest uroczy.... Kolorki świetne, na pewno w realu nieźle się to prezentuje....

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny chłopak :))
    Karteczka słodka na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...