sobota, 24 marca 2012

039. Wygrana zakładeczka

Witam wszystkich w sobotni poranek :) Poszczęściło mi się niedawno w losowaniu u Loreny , wczoraj odebrałam przesyłkę z rąk listonosza :) A w środku - same cudowności!!! Przede wszystkim owa zakładeczka z kolibrami:
Zdjęcie nawet w połowie nie oddaje wszystkich szczegółów, jakie Lorena pięknie uwieczniła niteczkami... Wszyscy są zachwyceni starannością i dokładnością tego haftu.
Oprócz zakładki w kopercie znalazłam jeszcze ręcznie robioną karteczkę z miłymi słowami oraz wiosenno - wielkanocne przydasie :
Będą do przyszłorocznych pisanek jak znalazł :D
A tu wszystko razem, łącznie ze słodkościami, którymi zaopiekowały się moje starszaki ;)
Loreno, jeszcze raz dziękuję, wszystko jest wspaniałe :D Zakładeczka jest tak piękna, że aż szkoda ją chować w książce, chyba ją oprawię i powieszę na ścianie :)

5 komentarzy:

  1. widziałam wczoraj tą zakładkę, i wręcz mi mowę odjęło, przecudnie zrobiona. Pozazdrościć talentu i nowej właścicielce prezentu... no i te przydasie, kurczaczki pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekiuje ci za odwiedziny na moim blogu, milo mi bardzo .
    Piekna zakladeczka a kurczaczki sie przepiekne , pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje wygranej...prezenciki cudne...a zakladka przepiekna...

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...