piątek, 30 marca 2012

043. Japoneczki

Kwiecień zbliża się nieubłaganie. Mieliśmy rozpocząć zabawę RR-ową z wesołymi Japoneczkami, niestety, nie udało się zebrać odpowiedniej ilości osób. Jednak te, które się zgłosiły, nadal mają ochotę na ów obrazek, więc postanowiłam zmienić typ zabawy - zamiast RR zrobić z tego SAL :) W ten sposób każdy, kto będzie miał ochotę, może do nas dołączyć :) Postępy w pracy będzie można publikować na osobnym blogu :) Tak więc zapraszamy do zabawy, przypominam, że obrazek prezentuje się tak:

5 komentarzy:

  1. Jako SAL chętnie dołączę :) mój mail tami_dj@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to i ja tez chetnie przylacze sie do zabawy SAL-owej annakoza@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. No to będę Was dopingować :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tylko wspieranie i obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...