piątek, 2 marca 2012

032. Hafciki i choróbska...

Tak,tak, do nas też zawitał jakiś paskudny wirus... Zaraził nas wszystkich, więc polegujemy wszyscy w łóżkach - troje dzieci i mama :( Taki mały, prywatny szpitalik. Przez to choróbsko w ogóle nie mam ochoty na hefcenie.
Do mamasi dotarła już moja paczuszka z nagrodą za złapanie licznika, więc mogę pokazać, co przygotowałam :
 Nagroda zawierała nadmorską karteczkę, poduszeczkę na szpilki i woreczek z przydasiami, oraz troszkę słodkich "umilaczy czasu" ;)  Bardzo mi miło, że te drobiazgi przypadły do gustu nowej właścicielce :)

Z robótkowych spraw - przygotowałam już dwie karteczki na wielkanocną fejsbukową wymiankę (zdążyłam jeszcze, zanim rozłożyła mnie gorączka), ale z przyczyn oczywistych pokażę je dopiero, jak dotrą do adresatek :) Udało mi się też dokończyć dziewiątą lilię na obrusie i zaczęłam dziesiątą, ale nie będę tu pokazywać, bo w końcu wszystkie są takie same :) Jak już całość będzie gotowa, wyprana i wyprasowana, wtedy zrobię całą sesję zdjęciową hihi.
Na razie uciekam kurować się dalej, no i dzieci karmić rosołkiem ;)

4 komentarze:

  1. No proszę, następnym razem czekam z tym twoim licznikiem bo nagroda bardzo sympatyczna :] Gratulujemy zwyciężczyni a teraz droga sąsiadeczko do łóżeczka i się kurować. Wiem wiem, za oknem takie pikne słoneczko że by się aż kawy w ogródku wypiło... jeszcze troszkę i tak będzie... Zdruffffkkaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zdrówka życzę dla całej czwórki :) A prezencik bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezencik!
    Zdrówka dla całej rodzinki życzę .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała paczuszka, woreczek jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...