niedziela, 4 marca 2012

033. No dobra...

... przyznaję się bez bicia - okłamałam Was. Po części nieświadomie. A kiedy? W poprzednim wpisie, twierdząc, że wszystkie lilie są jednakowe... Po dokładnym przyjrzeniu się każdej z osobna doszłam do wniosku, że tylko ogólny kształt jest taki sam, natomiast każdy kwiat.. no cóż, moi bliscy stwierdzili, że ten obrus to taka moja "dokumentacja ewolucji" moich umiejętności ;D Ponieważ pierwszy kwiat, haftowany prawie dziewięć lat temu, wygląda tak:

i była to właściwie moja pierwsza próba tak dużego haftu (poza krzyżykowym oczywiście, ale to zupełnie inna technika). Wiem, wygląda okropnie, ale wtedy jeszcze nawet nie miałam pojęcia jak właściwie powinien wyglądać haft cieniowany... I tak, z roku na rok, kolejne próby, kolejne kwiaty, "doskonalenie warsztatu" hihi. Lilia nr 10, obecnie na tamborku, wygląda więc tak:
Sami więc widzicie, że nie są  taki same ;)

Bardzo dziękuję za miłe komentarze i życzenia powrotu do zdrowia, mnie już się polepszyło, dzieci też już czują się lepiej :) Tylko najmłodszy troszkę marudzi i jest nie w sosie, lekarz twierdzi, że to przez ząbkowanie, chociaż mi się wydaje, że na to za wcześnie, starsze dzieci ząbkowały mi dopiero koło ósmego miesiąca, a Dominik dziś skończył dopiero czwarty. Z tej okazji mama w końcu wzięła się za śliniaczki i na jednym wyhaftowała ufoludka. Tak prezentuje się na modelu:

chociaż model nie miał dziś nastroju do pozowania...
Ach, i jeszcze jedno - nadal poszukujemy czterech osób chętnych do zabawy w egzotyczny RR. Zaczynamy w kwietniu, serdecznie zapraszam :)

3 komentarze:

  1. bardzo ładne te lilie:) niestety nie potrafię taką techniką haftować i chyba nie miałabym do niej cierpliwości, więc tym bardziej podziwiam:) będzie piękny haft:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ewolucja udokumentowana na obrusie, bedzie się miło ogladało na stole :] Model pierwsza klasa jak zwykle..... teraz wypatrywać pierwszego zębola, :]

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie sie podoba i jedna i druga lilia,sa sliczne...a sliniaczek z pieknym hafcikiem maluszkowi jak widac sie przydaje...

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...