środa, 28 marca 2012

041. Zakupy i wymianka FB

Zaczniemy od wymianki - dostałam jedną karteczkę od Małgosi C. :




Bardzo dziękuję, jest śliczna :D Tylko zdjęcie trochę nieudane, bo Domiś siedział mi na kolanach i koniecznie chciał pomóc przy fotografowaniu ;)

A teraz zakupy, czyli coś, co Tygryski lubią najbardziej :D  Jakiś czas temu złożyłam z sąsiadeczką zamówienie w Coricamo, przedwczoraj dotarła do mnie paczuszka z takimi oto skarbami :
 - kanwa 14 ct i 16 ct

- kanwa usztywniona w kolorach : żółtym, zielonym, niebieskim i czerwonym



- kilka akcesoriów do haftu [wreszcie mam nożyczki :) ]




a w prezencie za złożone zamówienie taki zestawik do wyhaftowania czterech podstawek pod jajka i dwóch pisanek :)

No dobra, koniec chwalenia się ;)  Obiecałam skończyć liliowy obrus dwa tygodnie temu, niestety, realia życiowe mocno zweryfikowały ten plan.. Ostatnia lilia nadal niedokończona, a właściwie to mniej więcej w połowie jestem, i jakoś nie mogę do końca dobrnąć :(  A już tak niewiele mi zostało... Pomógłby mi jeden wieczór bez rodzinki, niestety tak się nie da, muszę więc cierpliwie dłubać po kawalątku...

4 komentarze:

  1. sliczna karteczka...i cudowne zakupy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest prześliczna:) a zakupy bardzo udane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zakupki sobie zafundowałaś, te kolory kanw są bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy świetne a pomocnik zrobił super zdjęcie :))

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...