poniedziałek, 2 kwietnia 2012

044. Haft cieniowany (1)

Tak, tak, teraz będzie o hafcie, a raczej nauce haftu cieniowanego :)  Kiedyś tam na FB jedna z hafciarek wrzuciła link do fajnego, prostego kursiku, który bardzo mi się spodobał. Padła nawet propozycja, aby zrobić z niego SAL - jedna lekcja, jedna prezentacja postępów w nauce, niestety, chętnych jak na lekarstwo (czy to moja osoba odstrasza wszelkich uczestników Sal-i i RR-ów..?). Postanowiłam więc sama sobie ów kursik "zaliczyć", postępami chwaląc się tutaj :)
Kursik znajdziecie o tutaj.
Jak widać, powstanie mały samplerek, ja zaczęłam haftować na cienkiej serwetce, zobaczymy, co mi z tego wyjdzie...

Lekcja pierwsza - wypełnienie kwadratu. W moim wykonaniu wyglądało to tak:
Ostatnia fotka bez tamborka, bo zdjęłam pracę a później przypomniałam sobie, że miałam uwiecznić.
Dla ciekawych - lilie WRESZCIE SKOŃCZONE!!!! Wczoraj, dokładnie o 22.30 przeciągnęłam ostatnią niteczkę :D Obrus na razie wylądował w pralce, a jak nabierze mocy urzędowej (czyt. wskoczy na deskę do prasowania;) ) to Wam pokażę w całej okazałości. Mam nadzieję, że ozdobi w tym roku mój świąteczny stół, mimo, że motyw raczej mało wielkanocny.
Dziękuję za wszystkie odwiedzinki, komentarze i witam nowych obserwatorów cieplutko :)

3 komentarze:

  1. Zainteresowałaś mnie, bo lubię haft cieniowany, ciekawa jestem tego smplerka!

    OdpowiedzUsuń
  2. poczatek zaczelas i to bardzo pieknie...gratuluje i czekam na nastepne pokazy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to pięknie wygląda. Jestem pod wielkim wrażeniem. Czekam na następny pokaz :))

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...