sobota, 12 maja 2012

058. Candy urodzinowe

Tak, tak, już roczek prawie, od kiedy zaczęłam blogować. Z tej okazji przygotowałam dla Was cukieraski :)
Troszkę przydasi:
Cekiny i kawałki koronek:
Kawałek czarnej kanwy 16ct, mulinki i kostkę - igielnik:
Oraz trzy gazetki robótkowe:


A tak wygląda wszystko razem :)
Jeśli ktoś ma ochotę to wszystko przygarnąć, to proszę bardzo, zasady ogólnie znane - komentarz pod postem i info na swoim blogu :)
Na zgłoszenia czekam do 24 maja, losowanie przeprowadzę dokładnie w dniu rocznicy, tzn. 25 maja 2012r.

A teraz fotka zakładeczki przygotowywanej w ramach konkursu "W 80 dni dookoła świata" organizowanego przez Zimną29. Wybrałam zakładkę, gdyż z niczym większym nie zdążę do końca miesiąca :)
Na razie tylko tyle, bo kolorków mi zbrakło :( , czekam na przesyłkę.

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze i serdecznie witam nowych obserwatorów :)

22 komentarze:

  1. To ja staję w kolejce jako pierwsza :) Gorące życzenia z okazji roczku :) kolejnych lat blogowania i tysiąca nowych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to ja się też zgłoszę:) bloga mojego w razie czego znasz:) i życzę kolejnych rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo jakie fajne rzeczy. Kolejnych lat blogowania. Piszę się na candy :)

    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się ustawiam po te cukieraski. KOlejnych lat blogowania i nowych inspiracji ;)
    http://arlecikowo.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Staję w kolejce!!! :))
    na czarnej kanwie jeszcze nie haftowałam :)
    I oczywiście życzę kolejnych lat blogowania!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dopisuję się do kolejki:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością i ja spróbuję:)
    http://tworczypoczatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja też się dopiszę, co mi tam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja sie zapisuje zyczac jeszcze wielu,wielu lat blogowania...

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja dołączę. Bardzo przydałyby mi się takie przydasie, a gazetek takich nie mam więc z chęcią się zapiszę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. A więc i mnie nie może tu zabraknąć! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja ustawie się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejku przyznaje sie bez bicia ze bloga nie mam ale moze,moze zostanie mi to wybaczone?
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo chętnie przygarnę te wspaniałe prezenty:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, toż to wielka rocznica, no i zapisuję się na Candy aby to uczcić. A wieczorkiem wpadnę na browarka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A i tym razem muszę spróbować :)))
    Gratuluję roczku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżeli bez bloga można, to tez się ustawie w kolejce. Piękne rzeczy są do wygrania!

    Pozdrawiam
    Kasia

    katarzyna323@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się i ja do kolejki, szczególnie mnie zafascynowała czarna kanwa a i cała reszta wspaniała. Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy z Edwardem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również się zapisuję :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. i jaaa... jeszcze zdążyłam ufff...:):) zapisuję się na takie smakowite cukieraski:):)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią się zapisuję :).

    Może ostatni będą pierwszymi :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam szczęścia, jednak spróbuję :) można powiedzieć, że wpadam w ostatniej chwili - z wielką przyjemnością oczywiście.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...