czwartek, 7 czerwca 2012

064. Zakupy i niedokończone prace...

Witam wszystkich po długaśnej przerwie. Prawda jest taka, że czasu nie miałam absolutnie na nic, jak wieczorkiem siadałam do hafciku, byłam tak padnięta, że po dwóch krzyżykach oczy mi się same zamykały. Przez to niestety nie dokończyłam swojej zakładki na konkurs u Zimnej29 :(  Hafcik co prawda udało mi się skończyć tydzień przed czasem, ale zakładka nie powstała do tej pory... Tak wyglądał hafcik bez konturów:
A tak całkowicie ukończony:


Japoneczki SALowe też stoją w miejscu, na razie udało mi się skończyć drugą, ale nie zrobiłam jeszcze fotki. Parę dni temu wyglądała tak:

We wtorek udało mi się wyrwać na małe zakupki do mojej ulubionej pasmanterii, co nieco poprawiło mi humor :) Skoro nie mam czasu haftować, to chociaż nowe niteczki sobie kupię, a co :) Kupiłam 6 mulinek do kolejnego projektu [wkrótce czeka mnie remont łazienki i w nowej koniecznie musi coś zawisnąć ;)] i piękny, waniliowy obrus:

Przy okazji trafiła się promocja - do 3 zakupionych nitek DMC schemat graficzny za pół ceny :) Oczywiście żal nie skorzystać, w cenie jednego mieć dwa i jeszcze do tego gratis kolejne mulinki :D

Na dziś to wszystko, mam nadzieję, że w kolejnym poście będzie coś konkretnego :)

6 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik, szkoda, że nie zdążyłaś go zaprezentować w konkursiku :)) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super hafciki, co do zakupów, to każde poprawiają nastrój, nawet te najdrobniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekny Powellkowy hafcik...zakupy jak widze bardzo udane i jak tu nie korzystac z okazji,ktora sama wchodzi w rece...Japoneczka tez urocza...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do zabawy na moim blogu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...