czwartek, 14 czerwca 2012

066. Bransoletki przyjaźni

Dzisiaj zupełnie nie-hafcikowo, choć też związane z rękodziełem :) Otóż moja córcia zakupiła ostatnio jakąś dziewczęcą gazetkę, do której dodatkiem było piankowe koło do robienia bransoletek :) Na początku, co widać na pierwszej pomarańczowo-żółtej bransoletce, w ogóle nie mogłyśmy połapać się, o co chodzi. Jednak w końcu coś tam zaczęło wychodzić :

A jak już wiadomo było, co i jak, to się jej spodobało i ruszyła produkcja hurtowa ;)

Nawet synek się skusił i jedną "wyprodukował", oczywiście w bardziej męskich kolorach:


W ogóle moje starszaki ostatnio mają więcej zapału do robienia czegoś samemu (niestety, nie dotyczy to porządków). W niedzielę zachciało im się pizzy na obiad, więc stwierdziłam, że skoro mają rączki, to niech sobie sami zrobią. Oto, co powstało:

Dodam tylko, że jak na pierwszy raz to nieźle im wyszło, nawet zjeść się dało ;)

Na koniec przedstawiam Wam moją własną reprezentację :D

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe te bransoletki!!No i super kibicujecie:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...