piątek, 29 czerwca 2012

069. Koraliki

Wreszcie wakacje!!!

Nie wiem, jak uda mi się przetrwać dwa miesiące z trojgiem dzieci przez 24h/dobę, cała moja nadzieja w dobrej pogodzie, wtedy choć na chwilę będę ich mogła na dwór wygonić... Na razie się na to nie zapowiada, chłodno, mokro i ponuro, a w domu dzieci się nudzą...
Czasu na haftowanie brak, jedyne, co po troszku teraz dłubałam, to trzecia Japoneczka, jeszcze niedokończona, jak wygląda możecie zobaczyć tutaj .

Odgrzebałam wczoraj moje zapasy koralików szklanych, które dostałam jeszcze od babci jakieś 15 lat temu. Sporo tego mam, postanowiłam coś z nich wykombinować. Na pierwszy strzał poszły kwiatuszki, tak na rozruszanie palców :

Potem chciałam spróbować czegoś bardziej ambitnego, więc powstały dwie rozgwiazdy. Pierwsza, czerwona, kompletnie nieudana, ale jak już obczaiłam, co i jak, niebieska wyszła mi troszkę lepiej:



No i jak już załapałam, to... popsuł mi się nawlekacz do igieł :( A niestety bez niego się nie da, bo igły do koralików mam tak cieniutkie, że niemożliwością jest je nawlec bez owego przyrządu. Tak więc koraliki idą w odstawkę, dopóki nie wybiorę się do pasmanterii, a wracamy do Japoneczek...

4 komentarze:

  1. No widzę że zaczynamy coś nowego. Ta niebieska rozgwiazda jest świetna. Kwiatkowy wisiorek zapewne dla Emilki. Koniec roku za pasem, dzieciaki w domku. Będziem chodzić do lasu na ognisko, zajadać się kiełbaskami i popijać browarek w cieniu naszych kochanych drzewek. Damy rade :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze można Kacpra i Emilkę wywalić do mnie, będzie trochę spokoju w domu, a tu się im coś wymyśli. ;)
    A rozgwiazdy obie są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kolorki mają te gwiazdki, w ogóle ładnie Ci wyszły. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardo udane rozgwiazdy! Pozdrawiam i miłego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...