czwartek, 19 lipca 2012

071. TUSAL lipcowy i zakupy

Witam po dość długiej przerwie. Wakacje w pełni, jak nie ma szalejącej burzy albo gradobicia, wypuszczamy się z dziećmi na dłuższe spacerki, więc hafciarsko niewiele mam do pokazania. Najpierw obowiązkowy prawie pełny słoiczek :


Zakupy - kolejna wizyta w pasmanterii uwieńczona sukcesem (i wysokim rachunkiem do zapłacenia ;) ).
Kilka mulinek do mojego najgorszego UFOka, ozdobny sznur, diagram, nawlekacze do igieł i dużo, dużo lamówki do.. no właśnie, tego Wam na razie nie zdradzę ;)  Niedługo się dowiecie :)

Żeby nie było, że zupełnie nic, pokażę mojego wcześniej wspomnianego UFOka nr 5, nad którym ostatnio siedzę wieczorami :
Niewielka różnica od ostatniego zdjęcia, ale udało mi się większość pojedynczych krzyżyków uzupełnić, co niestety jest bardziej czasochłonne niż haftowanie tych większych plam. Na razie nic nie widać, plamy i plamy... Cokolwiek pokaże się dopiero na drugiej kartce wzoru, a to, co tu widzicie to jest troszkę więcej niż połowa pierwszej kartki :( Ślimacze tempo, mam nadzieję, że do końca roku dobrnę choć do końca pierwszej strony. Dla zainteresowanych trochę danych "technicznych":
- kanwa 52 oczka na 10 cm, coś pośredniego pomiędzy 14ct a 12ct,
- 49 stron wzoru,
- jedna strona wzoru to wielkość 85 x 123 krzyżyki,
- wielkość całości to ok. 110cm x 160 cm ( 550 x 801 krzyżyków ),
- ilość kolorów muliny DMC - 198.
Do wykonania całości według programu Haftix będzie potrzeba 396 pasemek muliny, co poniekąd przeraziło mojego Małżyka... Część z nich już mam, jest tego całkiem sporo :

 Ten post jest dodawany dziś automatycznie, ponieważ Małżyk zebrał się wreszcie i ruszył z remontem łazienki, ja w tym czasie wybyłam z dziećmi do szwagierki na wieś ;) Jak wrócę, na pewno będzie sporo do opowiadania :)
Nie zanudzam więcej, miłych wakacji wszystkim życzę i dobrej pogody :)

1 komentarz:

  1. powodzenia w kończeniu UFOKA :)) A jaki porządek w koszyczku!!!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...