piątek, 10 sierpnia 2012

074. Kolejny UFOk zaliczony i praca konkursowa

A mianowicie wreszcie w całym tym bałaganie udało mi się wieczorkami posiedzieć nad metryczką pierworodnego :)


Na zdjęciu jeszcze ostatnie kwiatki niedokończone, ale zapewniam, że już są gotowe. Teraz jeszcze tylko wyprać, wyprasować i oprawić. Opłaciły się wizyty w marketach budowlanych - znalazłam rameczki idealne do metryczek:


Żeby było idealnie, to jeszcze musiałabym wyhaftować tą ostatnią, dla córci, ale coś czuję, że za szybko to mi się nie uda :(  Nadal sprzątam , a w międzyczasie jeszcze muszę kompletować wyprawki szkolne. Dla odprężenia i odsapnięcia od ścierek i mopów poszłam przedwczoraj na kawkę do sąsiadeczki, zabierając ze sobą zestawik, który dostałam w pasmanterii jako gratis. Tak nam się obu przyjemnie przy tej kawce hefciło (ona siedziała przy Japoneczkach ;) ), że cały misiek powstał :)


W międzyczasie ruszyłam też mój kursowy hafcik cieniowany, ale o tym w następnym poście :)
A, prawda, moja praca konkursowa, muszę Wam w końcu pokazać ;)


Bardzo dziękuję za wszystkie oddane na nią głosy, miło, że się spodobała :)

3 komentarze:

  1. A ja tak próbowałam odgadnąć czyja to rameczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramka jest prześliczna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie - bloguję od czerwca.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...