niedziela, 12 sierpnia 2012

075. Haft cieniowany (4)

Kolejna odsłona, zgodnie z obietnicą. Tym razem do wyhaftowania były trzy okręgi. Pierwszy zaczęłam zbyt jasną nitką, nie chciałam pruć bo byłoby widać ślady, więc dokończyłam kolorem Ecru, ale efekt mnie nie zadowala :/  Kolejne dwa to już było wyzwanie - z okręgu zrobić kulę ;)


A tu wszystkie trzy gotowe :



Zdjęcie troszkę gorsze ale robiłam bez lampy, żeby pokazać rzeczywiste kolorki. Jak zwykle najbardziej zadowolona jestem z ostatniego motywu. Chyba za długie przerwy pomiędzy "lekcjami" robię i po prostu wychodzę z wprawy za każdym razem ;)
Ach, i zapomniałam o UFOku, którego troszkę podziubałam w czasie pobytu u szwagierki. Pogoda była okropna, ciągle burze, tylko dwa razy udało mi się z córcią i najmłodszym pójść na spacer po okolicy. Milka znalazła wtedy krzaczki malin i poziomek, była w siódmym niebie :D Resztę tygodnia spędziliśmy przymusowo w domku, co zaowocowało niewielkim postępem w Numerze 1, czyli Ratuszu z Poznania:

3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie Ci wyszły te hafty cieniowane!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Ci wychodzi ten haft cieniowany. A UFOKI u mnie dalej leżakują :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem haft cieniowany wychodzi Ci coraz piekniej...pomalu z ufokiem sie pozegnasz,zawsze jeden mniej...

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...