środa, 15 sierpnia 2012

076. Haft cieniowany (5) i niespodzianka

Tak, wzięło mnie na to cieniowanie ostatnio ;) Tym razem lekcja z wstążeczką , jak do tej pory najtrudniejsza. Te zawijasy i w ogóle..



Wybaczcie słabą jakość fotek, ale robię je bez lampy, bo wtedy widać oryginalne kolory , a lampa błyskowa zmienia je dość znacznie :)

A niespodzianka? Otóż wędrowałam sobie w zeszłym tygodniu po second-handach w poszukiwaniu różnych Doctorowych akcesoriów (moje dzieci mają świra na punkcie serialu "Doctor Who"), i natknęłam się na zestaw do haftowania :D Za całą złotówkę hihi. Grzech nie wziąć, mimo, że to nie haft krzyżykowy. Obrazek przedstawiał owieczki na łące, haftowane trzema ściegami - straight stitch, back stitch i french knots :) Nic, czego bym nie robiła już wcześniej, więc wieczorkiem zasiadłam z zestawikiem i spróbowałam. W założeniu producenta miał wyglądać tak:


A na moim tamborku wygląda tak:



Przyznam, że była to miła odmiana po dotychczasowych XXX, zwłaszcza supełki ;)

Ale, ale..  to jeszcze nie koniec :D Albowiem wczoraj, w tym samym second - handzie zanabyłam takie oto skarby!!



Za niecałe 15 zeta nowiuśka rama do haftu, a do tego jeszcze kolejny zestawik :D Moje postanowienie - od teraz co poniedziałek zaglądam do tego sklepu ;D

8 komentarzy:

  1. Super zakupy!!! Uwielbiam te sklepy można tam znaleźć niepowtarzalne cuda.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, szczęściaro! Też chcę u mnie taki second-hand!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu hafcik cieniowany wyszedl Ci przepieknie,jestem pod wrazeniem...baranek uroczy,a zakupy swietne...zagladaj kochana zagladaj,a jak bedziesz miala cos na zbyciu to mozesz pomyslec o mni,chetnie odkupie,bo u mnie na taki sklep nie trafilam...

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne, a po lumkach zawsze warto troszke poszperać....rewelacyjne te twoje łupy

    OdpowiedzUsuń
  5. No Pani! O Pani! Ależ zdobycze! Miłego użytkowania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaa... nie napisałam że Twój haft cieniowany wychodzi mistrzowsko! Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie wychodzi Ci haft cieniowany!!!
    Zakupy - przednie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To cieniowanie to robisz po mistrzowsku! Mnie również w ,,lumpkach" udało się zdobyć materiały do haftowania! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...