piątek, 14 września 2012

082. Haft cieniowany (9)

Witam ponownie :) Dzisiaj ostatni listek z mini- kursiku haftu cieniowanego. Prezentuje się tak:



Tym samym udało mi się skończyć cały samplerek, jednak powędrował na razie do prania, coby się ładnie prezentował na zdjęciu ;)
Wnioski z kursu :
- nie taki diabeł straszny.. - rzeczywiście, technika trudniejsza niż krzyżyki, ale sami przyznajcie, efekt końcowy wart jest tej pracy :)
- zbyt długa przerwa i zmiana techniki (np. haftuję listek,  potem krzyżykuję spory obrazek, a po kilku dniach wracam do cieniowania)  powoduje, przynajmniej w moim przypadku, spadek precyzji wykonania haftu
- haft cieniowany  "oszczędza" mulinkę, bo zazwyczaj haftuje się jedną niteczką,( inna sprawa, że potrzeba wtedy większej ilości odcieni danego koloru, jeśli chce się otrzymać jak najbardziej realistyczny efekt końcowy )
Kurs polecam każdemu, kto chce spróbować swoich sił w nowej technice, naprawdę łatwe "lekcje", wszystko pokazane krok po kroku, nawet filmiki są :)

A teraz pokażę coś, co zmusiło mnie do odłożenia moich hafciarskich robótek na kilka dni. Otóż moja najmłodsza siostra wymarzyła sobie sukienkę na zlot fanów serialu "Doctor Who" - ci, co oglądali, wiedzą, o co chodzi ;)  Przyniosła materiał, pomysł i szablon wykrojów na górę sukienki, resztę wspólnymi siłami kombinowałyśmy :D Efekt końcowy - sami zobaczcie :



Zdjęcie na "leżąco", bo modelka wyszła zanim skończyłam naszywać okienka :) Okienka są oczywiście tylko przyfastrygowane, by sukienka mogła służyć także po zlocie, na inne okazje.
Zmieniłam po raz kolejny nazwę bloga, bo jakoś żadna mi się zbytnio nie podoba, a wszystkie fajne są zajęte ;) Co sądzicie o tej?


4 komentarze:

  1. Kasiu listek wyszedl przepieknie,efekt powalajacy...moze jak czasu bede miala nieco wiecej to pokusze sie o probke takiego hafciku...

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomnialam dodac,nazwa bloga podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny listek :) Zaczynam się poważnie zastanawiać nad rozpoczęciem tego kursu, bo widzę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...