wtorek, 18 września 2012

084. Drobiazgi

Ogarnęło mnie totalne bezwenie połączone z lenistwem :( Nie mogę wprost patrzeć na swoje UFOki, a na liście "do zrobienia" mam tyle, że jak na nią patrzę, to ochota do xxx mi znika... Też tak czasem macie? 

Podczas szwendania się dziś po mieszkaniu mój wzrok padł na coś, co powstało kilka lat temu, a w sumie nigdy Wam nie pokazywałam. Mianowicie jest to wieszak na krawaty, paski, etc. z pewnego znanego szwedzkiego sklepu, na pewno większość z Was wie, o czym mówię. Ja wykorzystałam go jako... ramkę na zdjęcia ;) W kilka kółek wkleiłam małe hafciki: 







W pozostałe miejsca powklejałam nasze rodzinne zdjęcia :)

Przy okazji porządkowania moich hafciarskich skarbów znalazłam też maleństwa, które haftowałam na resztkach kanwy, dosłownie na skrawkach ;) parę lat temu. Sporą część wykorzystałam do stworzenia kartek okolicznościowych, kilka mi jeszcze zostało i czekają na lepsze czasy :)

Tu świąteczne:


Wakacyjne:


I ślubne:


 Te w sumie nie wiem, na jaką okazję, ale mi się podobały ;)  :


A z tym kociskiem też jeszcze nie wymyśliłam, co zrobię :






No to zasypałam Was dziś zdjęciami :) Na koniec jeszcze jedno - kotek z zestawu kupionego w second-handzie, haftowany podczas kawusi u sąsiadki :





Byłabym zapomniała o najważniejszym - wreszcie mam porządek w swojej hafciarskiej szufladzie :)






3 komentarze:

  1. ło materdejo, toć to istna galeria.... a szufladka niczego sobie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kółka są rewelacyjne jako ramki:)
    Też tak mam kilka zaczętych haftów które zostawiłam na później.
    Szufladka super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, w życiu nie widziałam takiego porządku w robótkowej szufladzie:))

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...