czwartek, 4 października 2012

087. Candy Domisiowe

Dokładnie za miesiąc od dzisiaj, czyli 4 listopada, mój najmłodszy będzie obchodził swoje pierwsze urodzinki :) Z tej okazji ogłaszam candy. Zapraszam do zabawy, zasady z pewnością wszystkim znane, ale jeszcze przypomnę:

- zostawiamy swój komentarz pod tym postem z deklaracją o udziale w zabawie,
- informujemy na swoim blogu o rozdawajce i wklejamy podlinkowane zdjęcie,
- dodanie do obserwowanych także mile widziane ;)



Zapisy do 3 listopada do godz. 24. Losowanie odbędzie się w dniu urodzin, 4 listopada, o wynikach poinformuję tu, na blogu. A co do wygrania? Niespodzianka :D  Na razie Wam nie zdradzę, być może uchylę rąbka tajemnicy w kolejnych postach, a być może przyjdzie Wam poczekać aż do losowania ;)
Osoby nieposiadające bloga także mogą wziąć udział w losowaniu.

EDIT: W związku z pytaniami - osoby nieposiadające bloga mogą link udostępnić na swojej osi czasu na Facebooku, jeśli mają ochotę, choć nie jest to warunek konieczny :)

37 komentarzy:

  1. Z chęcią wezmę udział w rozdawajce! Pociesze juz zycze najlepszego i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. przyszlemu solenizantowi zycze wszystkiego najlepszego...a ja ustawie sie po slodkosci...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię niespodzianki! Staję w kolejce! A przyszły jubilat niech nam żyje 100 lat i dłużej!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwatorem już jestem od jakiegoś czasu więc zgłaszam się do zabawy zwłaszcza, że powód jest radosny. Pozdrawiam i życzę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Solenizantowi wszystkiego naj :-) To i ja ustawie się w tym pięknym ogonku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się oczywiście ustawiam, a obserwuję od dawna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez sie pisze :) Obserwatorem - zostalam, banerek - dodany (zapiskitakowe.blogspot.ie)
    Mlodzieniaszkowi WIELKA Buzka od Cioci K :)
    Zapraszam do sie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie się przyłączę, ale nie mam swojego bloga. Wrzuciłam link do Twojego bloga na mojej osi czasu. Czy tak może być?

    OdpowiedzUsuń
  9. i weź się tu nie zapisz.... Domisiowe candy powinno się nazywać :D Pewnie że się zapisuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. gapa ze mnie bo Domisiowe się zwie heheheh

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście z wielką przyjemnością się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez juz jestem w kolejce:)pozdrawiam:)




    OdpowiedzUsuń
  13. sto buziaków dla Jednoroczniaka !
    z przyjemnością ustawiam się w kolejeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze dla maluszka :) ustawiam się w kolejce do losowania, banerek umieściłam w zakładce
    pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja chętna :) Sto lat dla maluszka!!! Zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam zapisuje sie z przyjemnoscia i zycze wszystkiego co najlepsze dzieciaczkowi
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się :) obserwuję, banerek na moim blogu w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknego, długiego życia młodemu kawalerowi życzę!
    Przedłużam ogonek i z przyjemnością zaobserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Solenizantowi składam najlepsze życzenia:)
    Obserwuję i czekam niecierpliwie na wyniki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkiego najlepszego dla przyszłego młodego solenizanta :) posłusznych mu rodziców przede wszystkim ;P
    ustawiam się grzecznie w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla malucha wszystkiego najlepszego, a przede wszystkim zdrówka:)
    No i ja ustawiam się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz już z mojego konta - też się chętnie przyłączę do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Uwielbiam niespodzianki. Małemu solenizantowi już dzisiaj życzę radości z poznawania świata i oczywiście dużo energii, zdrówka i siły na szalone zabawy z mamą i rodzeństwem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się z wielką chęcią jeśli można :)
    hiperbola@onet.pl
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również się zapisuję z wielką przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja również lubię niespodzianki, więc ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja się też zapiszę!
    Radości i ciągłego uśmiechu Twojemu małemu mężczyźnie życzę! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Niespodzianki bardzo lubię więc z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam również na moje candy rozdaniowe :-)
    http://aurinka.blogspot.com/2012/10/rozdanie-u-aurinki-2.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajna nazwa -Domisiowe :))) Oczywiście biorę udział. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się :)
    Obserwuję jako : Nik uśka
    Baner : W zakładce "Konkursy"
    Blog : http://inspiration-niki.blogspot.com/
    E-mail : nika05663@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. madonna0l@wp.pl - meil

    obserwuje jako : trool :D - z innego bloga ;D

    http://avki-obrazki-icony.pinger.pl/m/15248388 - twój baner + link :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie dołączam do zabawy :)

    Sto lat

    Pozdrawiam

    Ivo

    http://weavingcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :) Lubię niespodzianki :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Hello, sorry I am English but I live in Rzeszow and learning the Polish language - I have linked you to my blog.

    myfrozensunshine.blogspot.com

    Happy Celebration - I would love a surprise :)

    Lesley - Rzeszow

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakoś dziś mnie naszło na zapisy w candy i trafiłam do Ciebie. Dołaczam na ostatni moment, prawie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...