piątek, 12 października 2012

089. Kolejna zdobycz :)

Ostatnio buszując po moim ulubionym "lumpeksie" znalazłam kolejną perełkę - książkę z wzorami haftu :)






Książka "Victorian Cross Stitch" autorstwa Jane Greenoff, ma co prawda 20 lat (rok wydania 1992), ale wzorki mnie zachwyciły swoją delikatnością, zresztą, same zobaczcie:

- fiołkowo - różany alfabet


- igielnik i poduszka na szpilki z użyciem koralików





- samplerek "To a Daisy"



- poduszeczki na różany susz





- wieczorowa torebka z lilią i naszyjnik





- okładki do notesów i ramki na zdjęcia





- i jeszcze jeden przykład ramki





Oczywiście nie są to wszystkie projekty, ale te spodobały mi się najbardziej :) I same powiedzcie, czy nie opłaca się zajrzeć czasem do second - handu??

9 komentarzy:

  1. stara książka ale piękne wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiscie ze oplaca sie tam zagladac i dlatego ja jestem w moim codziennie :P a ksiazka piekna, gratuluje zakupu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ zakup - prawdziwa perełka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoj sklepik jest bardzo uprzywilejowany...w moich sklepikach na nic jeszcze nie trafilam... buuu!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super książka! Żałuję, że sama jeszcze nic takiego nie znalazłam u siebie chociaż zagląda, bardzo często:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci się perełka dostała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że się opłaca, skoro można takie cuda znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakup naprawdę rewelacyjny!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, no, książka ci się trafiła rewelacyjna! Ten alfabet... Ja nie mam takiego lumpeksu, buuu!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...