niedziela, 14 października 2012

090. Kolejne zakupy i poremontowa łazienka

Zakupy tym razem internetowe - uzupełniłam swoją kolekcję kolorków nici Metalux, teraz mam wszystkie :) Do tego igiełki do wypróbowania, firmy Pony. Dotychczas używałam igieł John James i nigdy nie miałam powodów do narzekań, chociaż wiem, że nie każdemu one pasują. W moim domku igieł zawsze mało, bo dzieci skutecznie i regularnie zmniejszają moje zapasy...


Do tego mały zestawik z - podobno - pachnącą muliną (!). Słyszałam o nich wcześniej, postanowiłam się przekonać na własnym nosie ;) Wybrałam moją ukochaną wanilię.



Teraz moja kochana nowa łazienka :D Jeszcze co prawda nie do końca gotowa, ale pokażę Wam, co udało się zdziałać mojemu małżonkowi. Oczywiście też dołożyłam swoją pracę - skręcanie mebli to teraz dla mnie drobnostka hihi :D Przedtem wyglądała tak , a teraz :








Dziękuję wszystkim za miłe komentarze pod ostatnimi postami, fakt, że tu do mnie zaglądacie jest jak miodzio na moje serducho :) Witam nowych obserwatorów, jest mi bardzo przyjemnie gościć Was u siebie :)

Zapraszam chętnych na moje Domisiowe Candy , jeszcze wciąż dużo czasu na zapisy :)

Ach, jeszcze informacja dla biorących udział w zgadywance - niestety nikomu nie udało się odgadnąć przeznaczenia jesiennego hafciku ;) Na razie nie mogę Wam zdradzić, co powstało, ponieważ wysłałam zdjęcie na  Konkurs Złota Jesień u Edi . W sumie nie robiłam tej pracy z myślą o konkursie i też nie liczę na wygraną, ale przecież nie zaszkodzi wysłać, prawda? Tak więc dowiecie się, co to, już po zakończeniu głosowania :) Na osłodę napiszę, że jedną z nagród będzie wykonana przeze mnie bombka na choinkę z imieniem podanym przez zwycięzcę, taka nagroda "na życzenie" można powiedzieć :)

Uciekam teraz podglądnąć Wasze blogi i popatrzeć na skok Felixa :) Do sklikania :)



8 komentarzy:

  1. Superowe zakupy! Łazienka wyszła superowo! :) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kolorki tych niteczek. Co do łazienki, to super, bardzo podobają mi się tego typu kolorki, bo na jasne łazienki już patrzeć nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łazienka wygląda bosko :-) Zakupy udane :-) Skok również się udał:-) Powodzenia w konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik pachnący wanilią, mmmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Łazienka wygląda fantastycznie. Zakupy bardzo udane:) Ja też lubię te igły. Pachnący hafcik - tego jeszcze nie słyszałam:) pewnie bardzo miło się wyszywa czując wanilię:))) Przyjemności!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łazienka piękna:))...ja używam tępych igieł DMC...kupuje w pasmanterii:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Łazienka wygląda ślicznie:) Ciekawe kiedy moja będzie wyglądać jako tako:P A czy te muliny naprawdę pachną?? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kolorki nici, daj znać o pachnącej mulinie, ciekawość mnie zżera... nom a łazienka cacy cacy :D

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...