środa, 17 października 2012

092. Co do mnie przywędrowało...

W ostatnich dniach sporo różności trafiło pod mój dach. Zacznijmy od paczuszki z Coricamo - zakupiłam sobie magnetyczną podkładkę, co by mi się lepiej haftowało mojego gigantycznego UFOka nr 5.






Drugi gość, niespodziewany, to... domek dla lalek :) Pamiętacie może, kilkanaście lat temu zaczęła się "moda" na kolekcjonowanie wszelkiego rodzaju przedmiotów dodawanych do gazet?  Moi rodzice z myślą o najmłodszej córce (miała wtedy 4 albo 5 lat, nie pamiętam dokładnie, który był to rok) zaczęli kupować serię "Dom lalek. Kolekcja" . Oczywiście "budowa" przypadła mnie, jako miłośniczce robótek ręcznych.. Nie powiem, zabawa była fajna, ale bardzo czasochłonna. Nie udało mi się jednak złożyć wszystkiego, wiadomo, poznałam chłopaka to i czasu było mniej na takie rzeczy ;) Po ślubie wyprowadzka a domek został u rodziców. Niestety nie znalazł się nikt chętny, aby go dokończyć, domek stał sobie na szafie i zbierał kurz przez ponad 12 lat... Dwa dni temu domek znów trafił w moje ręce, niestety dość mocno podniszczony :(







Jak widać z frontu niewiele zostało, a na ścianach pokazały się brzydkie plamy.. Dzieci mimo wszystko tak się podekscytowały, że od razu chciały zasiąść do składania i klejenia hihi . Do tego jeszcze dwa kartony mebelków i niedokończonych części:





Całkiem zapomniałam, że wieki temu nawet dywanik do pokoju dziecięcego miałam wyhaftowany ;)
Renowacja domku będzie wymagała baardzo dużej ilości wolnego czasu, więc na razie domek powędrował... oczywiście na szafę, myślę, że zabierzemy się za niego dopiero gdzieś w okolicy ferii zimowych.

A ostatnimi, niezbyt mile powitanymi gośćmi, są dwa wirusy - angina u córki, bostoński u najmłodszego... Jestem uziemiona w domu co najmniej do końca tygodnia.

4 komentarze:

  1. Składanie takiego domku to musi być zabawa! :)) Powodzenia w budowie. A zakupki rewelacyjne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W domku najbardziej rozczuliły nie małe żyrandole.:) Zakupy super!

    OdpowiedzUsuń
  3. super domek... czekam na efekt po "remoncie"

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłoś swoje candy na blogu http://candy-i-rozdania.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...