poniedziałek, 22 października 2012

093. Wyróżnienie

Od AsiB dostałam przemiłe wyróżnienie, za które bardzo dziękuję :)






Powinnam wyróżnić kolejnych 10 blogów, jednak wszystkie, na które zaglądam, są dla mnie inspirujące, więc nie będę wybierać. Jeśli ktoś ma ochotę, niech się częstuje :)

Dzieci dopiero powolutku dochodzą do zdrówka, więc zbytnio czasu nie mam na hafty a tym bardziej na surfowanie po sieci, niemniej staram się zaglądać do Was wszystkich, nawet jeśli nie zostawiam komentarza. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)

3 komentarze:

  1. Wybaczone... Wiem jak to jest gdy choróbsko zawita w domu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odp: Tak, już haftuje złotą nitką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyróżnienie całkowicie zasłużone!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...