niedziela, 4 listopada 2012

095. Wyniki Candy Domisiowego :)

Witam po długiej przerwie, znowu odcięto mnie od komputera :/ Na szczęście dzisiaj jestem, aby przeprowadzić losowanie :)

Solenizant znowu troszkę przeziębiony, mimo to zdołałam go namówić do wyłonienia zwycięzcy :) Najpierw przygotowaliśmy losy:









Potem Misiek dorwał się do miseczki i złapał jedną karteczkę, zanim zdążyłam zrobić zdjęcie, karteczka wylądowała.. w jego buzi ;)





Słabo widać, bo los został solidnie wymiętolony, zanim udało się go wydostać hihi, mam nadzieję, że mimo to nie ma wątpliwości..





Zwyciężczynią Domosiowego Candy została barbarahaft , serdecznie gratulujemy i prosimy o kontakt na kal32@buziaczek.pl :)

Wszystkim uczestnikom bardzo dziękujemy za udział w zabawie, no i za życzenia dla solenizanta :) Dzięki zabawie poznałam kilkanaście nowych, ciekawych blogów, które dołączyły do mojej listy podglądywanych ;)

Jeszcze zdjęcia z urodzinowej imprezy - bohater dnia z matką chrzestną:


I postawiony przed trudnym wyborem:






Niestety, na obrączkę i pieniądze nawet nie spojrzał, zafascynowały go kieliszek i różaniec...  Cóż, nie widzę w tych przedmiotach świetlanej przyszłości, być może jeszcze uda się go jakoś ukierunkować ;)


Ach, zapraszam do głosowania w Konkursie Złota Jesień :) do 9 listopada .



10 komentarzy:

  1. bardzo się cieszę i dziękuje.
    Witam w gronie obserwatorów. Adres wysłałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zabawę i gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Roczniakowi podziękujemy za cudowne losowanie solenizantowi i gratulacje dla solenizanta jak i zwycięzcy candy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia Młodemu Miśkowi życzę :) a jeśli chodzi o jego przyszłość, to człowiek zmienia się...zwłaszcza w tym wieku :)
    Pozdrawiam
    Niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...