wtorek, 6 listopada 2012

096. Hurtowo...

... powstały kolejne bombki dla mojej rodzinki :

Dla pierworodnego według jego dokładnych instrukcji co do kolorów







Dla Miśka





I dla małżonka - z tą mam problem, bo zrobiłam ze 20 zdjęć i na żadnym nie wychodzi tak, jak wygląda w rzeczywistości :/ Tak naprawdę błyszczy się i jest wyraźna jak ta Miśkowa, ale strasznie ciężko to uchwycić, może przez tą zieloną mulinę, nie wiem... Fotograf ze mnie jak z koziej .... trąba :P




Z rozpędu powstało jeszcze kilka małych bombeczek z kulek zakupionych w Empiku i resztek zapasów Ariadny :)









Powstała też już paczuszka dla Barbary z cukieraskami od Domisia, ale nie pokażę Wam na razie, co zawiera , niech to będzie niespodzianka. Mam nadzieję, że chociaż część zawartości przypadnie do gustu zwyciężczyni :)


Chciałam Wam jeszcze pokazać, jaki wspaniały tort otrzymał mój roczniak od swojej cioci ;)






A teraz wracam do swojego świńskiego projektu łazienkowego :D

5 komentarzy:

  1. Piękne bombki! Najbardziej podoba mi się ta zielona!

    OdpowiedzUsuń
  2. zabombkowana Katarzyna L. sporo i Domisiowa naj naj naj

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bombkowo hurtowo u Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bombki!!Mnie najbardziej podoba się ta pomarańczowa cieniowana:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...