sobota, 10 listopada 2012

097. Świński projekt łazienkowy

Dziś jak w tytule, tylko bez brzydkich skojarzeń ;)  Haftowanie na lnie jest całkiem przyjemne, gdyby jeszcze tak doba się trochę rozciągnęła.. Idzie mi powoli, bo i czasu mało, Misiek znowu chory, tym razem zapalenie płuc :/ Ale przecież ja nie o tym...






Większość z Was na pewno zna ten wzorek firmy Dimensions :) Jak wspominałam wcześniej, pozmieniałam oryginalne kolorki, aby były bardziej dopasowane do mojej łazienki. Świnki w sumie prawie ukończone, teraz powolutku powinna pojawiać się reszta.

Konkurs Złota Jesień u Edi już rozstrzygnięty, mogę Wam w końcu pokazać, co zrobiłam, choć co poniektórzy odgadli już po publikacji zdjęć ;) I żeby nie było wątpliwości - NIKT nie odgadł, co takiego przygotowywałam o tutaj  - ani biscornu, ani zakładka, ani żadna z Waszych pozostałych propozycji, ponieważ jest to...





... po prostu igielnik, przygotowany według prościutkiego kursu LUNY . Wiem, sporo linków dzisiaj do otwierania, ale kto jeszcze nie był, serdecznie zapraszam do pobujania się w Turkusowym Hamaku  razem z innymi kreatywnymi kobietkami :)
A tutaj tył igielnika:


Melduję, że paczuszka z wygranymi cukieraskami jest już w drodze do Basi , co zawiera dowiecie się pewnie na jej blogu, bo ja gapa nie zrobiłam fotki przed zapakowaniem ;) 

I jeszcze coś na przekór szarości za oknem - moja papryczka, wyhodowana z nasionka, po wielu, wielu kwitnieniach doczekała się w końcu owocu. Wiem, że to nie na temat bloga, ale tak mnie ucieszyła ta malutka kuleczka, że muszę Wam pokazać hihi:






To wszystko na dziś, nie zanudzam Was więcej, dziękuję za Wasze wizyty i wszystkie komentarze, dzięki nim wiem, że to, co robię, nie jest tylko stratą czasu.

5 komentarzy:

  1. A ja nie znam tego wzoru, więc bardzo ciekawa jestem całości tej świnki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie znam tego wzorku, więc jestem bardzo ciekawa efektu końcowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Papryczkowa kuleczka jest świetna, wzorek sprosinki widziałam i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj , bardzo mi miło ,że zrobiłas igielnik wedle mojego kursiku , szkoda tylko ze nie pokazałas wiecej zdjęc bo jestem go bardzo ciekawa ,a swinka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też czekam na świnkę, ale na pewno będzie super:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...