poniedziałek, 12 listopada 2012

098. Łapanie licznika

Zaglądam tu sobie, aby przejrzeć Wasze blogaski, a tu piękna liczba na liczniku - równiutkie 9000 :)  Bardzo Wam dziękuję za wszystkie odwiedziny. Przyszło mi do głowy, żeby zorganizować dla Was zabawę w łapanie licznika,  taką bardziej długoterminową ;)
A żeby nie było zbyt łatwo, łapać będziecie kolejno : 11111, 22222, 33333 i tak dalej...
Zasady proste i jasne - pierwsza osoba, która przyśle na mój adres e-mail zrzut ekranu ze złapanym licznikiem, otrzyma nagrodę niespodziankę. Zapraszam więc do zabawy :)

Mój roczniak z misiem starszego brata [żeby nie było, że żadnych zdjęć dzisiaj ;) ]


4 komentarze:

  1. synus fajnie wyglada w towarzystwie misia wielkoluda...ale z czasem go przerosnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiek większy od Synka :)))

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...