sobota, 17 listopada 2012

100. Mój kącik

Ostatnio w grupie na FB dziewczyny pokazują swoje robótkowe zakątki, pokażę więc i ja, a co tam ;P
Chwalić się nie ma czym, bo to tylko malutki stolik z komputerem, ale to jedyne miejsce w domu, które mam tylko dla siebie (pod warunkiem, że Pana Małża nie ma, bo jak jest, to on okupuje komputer..) .






Oto i moje "królestwo" hihi. Do tego typowo biurowe krzesło, całkiem wygodne do haftowania :)
A swoje skarby [no bo co to za królestwo bez skarbca ;) ] trzymam w komodzie. Zawłaszczyłam dla siebie aż 4 szuflady ! Pierwszą, hafciarską, już Wam kiedyś pokazywałam :





Druga to szuflada "szyciowa" :





Jedna mała z przydasiami:





Ostatnia z narzędziami, czyli kleje, nożyki, opakowania i inne pierdołki do wykańczania :) Plus oczywiście firmowy stempelek ;)



I to by było na tyle :)  Oprócz tego jest jeszcze jedna skrzynka, w której trzymam absolutnie wszystko potrzebne do mojego Numeru Piątego, karton z gotowymi rzeczami, które jeszcze nie znalazły nowych właścicieli i skrzynka z mulinami w woreczkach strunowych, poukładanych wg numeracji. W sumie całkiem sporo tego, jak tak się człowiek rozejrzy ;)

6 komentarzy:

  1. nieźle :) ja mam część na biurku, część w szafie, część w pudełkach :D Rozsiane wszystko i czeka na przeprowadzkę i jakieś ułożenie wszystkiego w jednym miejscu...
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę, bo ja nie mam gdzie wydzielić dla siebie tego kawałka robótkowego - fajne bardzo przydatne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już będę "na swoim" też znajdę taki mały kącik tylko dla siebie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam. Wszystko zorganizowane i poukładane.

    OdpowiedzUsuń
  5. A myślałam, że tylko ja trzymam mulinę w woreczkach strunowych;)Pięknie się "zorganizowałaś";)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kącik! :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...