niedziela, 18 listopada 2012

101. Liebster Award

Tak, otrzymałam kolejne wyróżnienie od AsiB , za które bardzo dziękuję :) Miło wiedzieć, że to, co robię, podoba się innym :D 

 
 Wyciąg z regulaminu:
 
"Nominacja do Liebsten Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów,więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował."

Oto pytania, które zadała Asia:

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka?  Hmm.. Jest ich kilka, na dziś "Quo Vadis" H. Sienkiewicza
2. Jaki najstraszniejszy film oglądałaś?  Ogólnie nie lubię horrorów, staram się je omijać szerokim łukiem :)
3. Ile masz torebek? 3
4. Ile masz par butów?  4
5. Kiecka czy dres?  Zależy od sytuacji :)
6. Robótki, czy książka?  Jedno i drugie, ostatnio książka.
7. Czego się boisz?  Eee.. nie mam pojęcia.
8. Kawa z cukrem czy bez? Bez cukru, z mlekiem.
9. Autko czy rower?  Rolki ;)
10. Ulubiony kolor?  Niebieski
11. Słodkie czy słone?  Słodkie


Uff... odpowiedzi udzielone, mam nadzieję, że nie pogniewacie, jeśli nie będę wymyślać kolejnych, a wyróżnieniem proszę się częstować do woli :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...