wtorek, 27 listopada 2012

105. W kółko o tym samym...

Pewnie zaczynam już Was nudzić swoimi postami, bo znowu będzie o świnkach i wyróżnieniach ;) Cóż, kto nie lubi, niech nie czyta, dla wytrwałych kolejne zdjęcia.
Świnek co nieco przybyło wieczorkiem, bo choć raz udało mi się zagonić dzieciorki względnie wcześnie do łóżek ;)



Do końca bliżej niż dalej :) Jak widać, szczególnie na bańkach mydlanych, len na którym haftuję, ma nierówny splot, przez co krzyżyki wychodzą różnej wielkości, mimo to haftuje się bardzo przyjemnie i myślę, że w końcowym efekcie nierówności nie będą zbyt widoczne.

Oprawiłam wreszcie obie metryczki. Miałam ramki, miałam gotowe hafciki, tylko jakoś weny brakowało... Najwyraźniej musiały odleżeć swoje w szufladzie i nabrać mocy urzędowej hihi.


A z ostatnią to pewnie dopiero po świętach ruszę, bo wstyd przyznać, ale przez cały rok jej nie dotknęłam. Nadal widnieje na niej tylko imię córci.

Teraz kolejne wyróżnienie, tym razem od Ani , za które bardzo dziękuję :)


I zestaw pytań :
1. Halibut czy Tołpyga ? Halibut.
2. Zorza polarna czy tęcza? Tęcza. Polarne klimaty nieszczególnie mnie kręcą ;)
3. Kwiaty doniczkowe czy cięte? Doniczkowe.
4. Poranki czy wieczory? Poranki na obowiązki, wieczory na przyjemności :D
5. 7 czy 13 ? ....25
6. Pies czy kot ? Kociara ze mnie.
7. Samochód czy rower? Wybrałabym rower, ale jeszcze jakoś się nie dorobiłam, więc... rolki :D
8. Białe czy czarne? Czarne.
9. Krzyżówka czy sudoku ? Sudoku. Wolę cyferki :)
10. Kawa rozpuszczalna czy parzona ? Rozpuszczalna na co dzień, parzona okazjonalnie.
11. Pająk czy żaba ? Żaba.

Tradycyjnie już nie przekazuję wyróżnienia dalej, kto nie ma niech się czuje wyróżniony  :)


fagusia - Dziękuję :)
Promyk - Tak, też obchodzę imieniny w listopadzie, dziękuję za życzenia :)
Anna - Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie, każdy wyraz uznania jest dla mnie skarbem :)
Beata - Wzorek jest uroczy, w sam raz do nowej łazienki :)
Edyta - Co racja ,to racja ;) Dzieci są kochane, ale czasem trzeba odpocząć :)
 

8 komentarzy:

  1. Świnki nabierają kształtów :)))
    Kolejnego wyróżnienia gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wyroznienia...metryczki pieknie wykonczone,a hafcik rosnie i pieknieje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia, a metryczki pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śmieszna świnka:D Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoj marudzisz, że nudzisz. Świnki są świetne. A w międzyczasie wpadnij do mnie www.bozenia.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróznienia :)
    A hafciki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj koniec świnki tuż tuż:)Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne metryczki - optymistyczne, energetyzujące, wzorek ludowy trochę - tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...