wtorek, 4 grudnia 2012

107. Łowimy okazje ;)

Dziękuję za miłe słowa odnośnie upominku Mikołajkowego :)

Przedświąteczny czas sprzyja tytułowemu łowieniu okazji, i to nie w hipermarketach, a w .. second-handach  znowu ;)  Same zobaczcie:





Wszystkie zestawy kompletne, nawet nie otwieranie, i to za niecałe 20 zł!! Sama byłam w szoku, łapałam wszystko, co się dało hihi. A to nie koniec. Córcia znalazła książeczkę w sam raz dla niej:


Do książeczki dołączone były przedmioty potrzebne do wytworzenia tych laleczek, które podobno mają przynosić szczęście osobie obdarowanej :)  Oczywiście po powrocie do domu ruszyła "produkcja" :


A tu już gotowe pierwsze tforki:




Kolejne już w trakcie tworzenia, Milka wpadła na pomysł, aby obdarować nimi wszystkie przyjaciółki ;)

Z zakupowych rzeczy udało mi się też dorwać w Lidlu dwa fajne zestawiki do robienia kartek:


Tak więc zakupy przedświąteczne uważam za całkiem udane ;)

Mam jeszcze prośbę do kobitek "scrapujących" - poszukuję papierów z małymi wzorkami, najlepiej nieco grubszych niż zwykła kartka, do wykorzystania jako tapeta do domku lalek, możecie poratować mnie jakimiś linkami, gdzie takowe można zakupić?  Zupełnie nie znam się na tej dziedzinie i nie mam pojęcia, gdzie szukać. Z góry dziękuję za wszelkie pomysły :)



6 komentarzy:

  1. Az slinka cieknie na takie zakupowe slodkosci....suuuper zakupy i to jeszcze za taka cene...

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zakupy ale laleczki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy hafcikowe
    a friendship pixies - takie czarowne, magiczne laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy. Oj szkoda ze moich sklepach nie ma takich cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny szmateks macie w okolicy. Rewelacyjne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci..mnie się nigdy nie udało czegoś takiego złowić..

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...