czwartek, 6 grudnia 2012

109. A jednak się udało !

A co? Dokończenie moich prosiątek ;)  Myślałam, że nie dam rady do końca tygodnia, ale okazało się, że było przy nich mniej pracy niż zakładałam. Wystarczył jeden dość długi wieczór, a że wczoraj trzeba było czekać na wizytę Świętego.. ;) 
Świnki prezentują się tak:


Zdjęcie najlepsze, jakie udało się zrobić z szarugą za oknem :/  Teraz do oprawy i na ścianę w łazience, żeby przypominały co niektórym o pozostawieniu po sobie porządku :D

Mogę też pokazać prezencik urodzinowy dla sąsiadeczki, bo jej mama tu nie zagląda ;)

I w towarzystwie mojego grudnika:



Zdjęcia do bani, ale lepszych na razie się nie da...
Mam nadzieję, że obrazek się spodoba solenizantce :)

4 komentarze:

  1. Mnie się podoba - to dziecku też się spodoba taki cudny miś.:) Ciekawa jestem reakcji domowników na świnki w łazience.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te świnki są strasznie urocze!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!!Świnia jest the best!!!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...