środa, 2 stycznia 2013

115. Noworocznie z opóźnieniem

Witam wszystkich gorąco w ten zimowy poranek. Z małym opóźnieniem, bo jak widzę, większość z Was już wczoraj dodała pierwsze noworoczne posty :) Przede wszystkim bardzo Wam dziękuje za życzenia, ciepłe słowa i pamięć, mimo, że ja Was zaniedbałam ostatnio... Trochę mi głupio, bo przez całe święta i później nie zaglądałam ani tu ani do Was :(  Niby wolne , ale w praktyce to trzy razy więcej rzeczy do zrobienia niż normalnie.. Wczoraj starałam się nadrobić zaległości i ponad godzinę zajęło mi czytanie Waszych blogów. Wybaczcie, jeśli kogoś pominęłam i nie zostawiłam komentarza, na pewno nie zrobiłam tego "chcący" ;)

A teraz wracamy do tematu :) Zestawienia rocznego nie robię, wszystkie prace, jakie wykonałam przez ostatni rok, znajdują się w zakładce Moje prace 2012 , więc nie widzę sensu, aby tu się powtarzać.

W mojej zabawie w łapanie licznika mamy zwyciężczynię, została nią Anna z bloga Małymi kroczkami :) Mam nadzieję Aniu, że wybaczysz mi małe opóźnienie, a za chwilę wytłumaczę, dlaczego tak jestem ze wszystkim w tyle ;) 

Jeszcze przed świętami moje dzieci ogarnął "szał twórczy" - zebrały z całego mieszkania wszelkie przydasie i zasiadły do tworzenia ozdób choinkowych :



A to efekty ich ciężkiej pracy (oprócz obklejonego brokatem stołu oczywiście;) ):


Niestety ozdobiona choinka na zdjęcia się nie załapała, bo zupełnie zapomniałam ją obfocić, a potem było za późno, bo zaczęła się sypać i trzeba było rozebrać :(

A teraz mój "pożeracz wolnego czasu" - pamiątka na rocznicę ślubu dziadków mojego męża. Muszę przyznać, że mam niewiele czasu, bo do 19 stycznia już musi być oprawiona i nie wiem, czy zdążę, dlatego mnie tak tu ostatnio nie ma... Większość z Was zapewne kojarzy ten wzór, pochodzi z wydania specjalnego "Kramu z robótkami" sprzed kilku lat.


Na dzisiaj to tyle, wkrótce postaram się pochwalić wymianką jeszcze sprzed świąt :)
Pozdrawiam cieplutko i wszystkim jeszcze raz tego, co najlepsze w Nowym Roku 2013 :)

Edit: Zapomniałam się pochwalić swoim nowym pomocnikiem.. ;)

7 komentarzy:

  1. Komentarz dostałam! :) Ozdoby śliczne, a i pamiątka zapowiada się pięknie! Na pewno Ci się uda! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na życzenia nigdy zbyt póżno. wszystkiego dobrego w trwającym już roku! Zapowiada się piękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że na życzenia nigdy nie jest za późno.:)Samych szczęśliwych chwil w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko super... Też starałam się złapać Twój licznik, ale się nie udało :/ Ale będę próbować dalej :) Gratuluje zwyciężczyni. Tobie chciałabym życzyć spełnienia marzeń i dłuższej doby na ten Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomocnika to masz wspaniałego ;)obrazka nie kojarzę ale na pewno będzie piękny

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę, udało mi się załapać z licznikiem, jak widać pracowicie zakończyłaś stary roczek.... czekam na finisz nowego dzieła....

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne cudeńka Twoje maluchy potworzyły, a stół koniecznie musi być poklejony, przynajmniej wiadomo że co się działo :). Haft zapowiada się pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...