poniedziałek, 7 stycznia 2013

116. Wymianka

Pierworodny miał wczoraj imieniny. Z tej okazji przygotował kawę. Rozpuszczalną. Z 6 łyżeczek. Tym oto sposobem mamusia i tak nie mogąc zasnąć, ukończyła hafcik pamiątkowy i ma w końcu troszkę więcej czasu na pobuszowanie u Was ;)
Hafcik zażywa właśnie kąpieli, więc fotki później, a dziś na temat wymianki. Zosia już się pochwaliła na swoim blogu wcześniej, ja dopiero dziś, mam nadzieję, że się nie pogniewa na opóźnienie :)
Otóż parę miesięcy temu upolowałam w second - handzie taką oto włóczkę:


Od razu pomyślałam o kocyku z "babcinych kwadratów" dla Miśka... Tyle, że ja do szydełka i drutów to mam dwie lewe ręce :(  Napisałam więc w grupie na Facebooku ( niezawodny internet hihi ) i Zosia, kobieta o złotym sercu zaoferowała się, że taki kocyk może zrobić, o ile mi się nie spieszy. Zapakowałam włóczki do pudełka wraz z innymi drobiazgami:


i paczuszka powędrowała na pocztę. Tuż przed Wigilią odebrałam przesyłkę od Zosi, w sam raz pod choinkę hihi :D  Same zobaczcie:


 Oprócz kocyka dostałam śliczne zawieszki na choinkę, pyszne herbatki i czekoladę do picia oraz pachnącą świeczuszkę i kartkę z życzeniami. Nawet sobie nie wyobrażacie, jak piękny jest kocyk!!! Zrobiłam zdjęcie bez lampy


i z lampą


ale nawet w połowie nie wyszło tak, jak w rzeczywistości. Zresztą najlepszą rekomendacją jest chyba to:



W imieniu Miśka wysłałam jeszcze Zosi taką oto karteczkę (pokażę, bo już wkrótce powinna dotrzeć do adresatki) :






Zimna29, Daniela, Promyk, Ania Papierkiewicz - dziękuję za miłe słowa i życzenia :)
Katarzyna G - dziękuję za życzenia, a licznik będzie okazja złapać już przy kolejnych liczbach - 22222...
Anna - upominek już prawie, prawie gotowy, żeby ta doba była choć o połowę dłuższa.. ;)
Gosia - dziękuję :) Maluchy miały przynajmniej zajęcie, a mama dodatkowe sprzątanie ;)




5 komentarzy:

  1. Kocyk widziałam i jest świetny, ja jestem na etapie uczenia się na szydełku aby takie cacuszko smamemu zrobić....

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk piękny zrobiła koleżanka, z pewnością mięciutki, ale karteczka wyszła Ci ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny kocyk, ale i twoje wyroby piękne - widzę tam zawieszkę świąteczną i kartkę...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ucałuj synusia :) Dziękuję ślicznie

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...