niedziela, 13 stycznia 2013

120. Filcakowy Ufoludek

Dziś kolejne dzieło mojej córci, Emilki. Mikołaj pod choinkę podrzucił jej (Kacprowi też, ale on jeszcze nie dokończył swojego) zestaw do samodzielnego uszycia filcowego breloczka. Ten Mikołaj to wie, co dzieciom przynieść ;)






Nowy Rok to zmiany. Postanowiłam zmienić sposób odpowiadania na Wasze komentarze - od teraz będę odpisywać bezpośrednio pod Waszymi wypowiedziami. Zmienić też chcę nieco wygląd bloga, na razie szukam odpowiedniego motywu, więc nie przejmujcie się, jak co chwilę coś innego będzie, po prostu muszę trochę poeksperymentować ;)

11 komentarzy:

  1. No to mikołaj wiedział co przynieść, a Emilka typowe rączki ma do rękodzieła i to wszelakiego, dziasiaj zauważyłam jak ubrała mi figurkę fiony. Chłopaki też ubaw mieli ze zmiany ubiory zielonej osóbki. A co do wyglądu bloga, trzeba eksperymentować, w końcu ma tyle funkcji a zapewne nawet w 2% nie mamy tego w użyciu co tam jest zawarte.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniusi breloczek, zdolne rączki ma Twoja córcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się wszystkim potomkom wpoić nieco umiejętności, a nie tylko tv i gry komputerowe...

      Usuń
  3. no to gratulacje dla Emilki za tak sliczny breloczek...eksperymenty mile widziane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Coś tam już pogrzebałam, ale pewnie jeszcze i tak pozmieniam ;)

      Usuń
  4. Breloczek bardzo udany :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również w imieniu córci :)

      Usuń
  5. Breloczek śliczny,zdolna córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiosennie się zrobiło.:) Ale masz zdolną córcię! Ufoludek jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo masz zdolną córkę. A poza tym cieszę się że trafiłam na kolejną hafciarkę z mojej okolicy, bo mieszkam pod Gdańskiem - na Kaszubach. Zapraszam do siebie na bloga www.blog.magicznyhaft.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny breloczek..wiemy po kim córunia ma talent!!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...