wtorek, 15 stycznia 2013

121. Kwiatek

Zachciało mi się małego hafciku wykonanego haftem cieniowanym. Pomyślałam, że mógłby być ładną ozdobą mojego słoiczka TUSALowego. Wybór padł na mały kwiatek z książki Trish Burr, o której pisałam tutaj . W wykonaniu autorki wygląda tak:

(zdjęcie z książki, mam nadzieję, że autorka się nie pogniewa)

A w moim wykonaniu wyszło coś w sumie z lekka podobnego, najbardziej chyba kształtem:


I zdjęcie z fleszem, które nieco zmienia kolorki:


Jak już kiedyś wspominałam, długie przerwy nie wpływają dobrze na umiejętności w tym rodzaju haftu, dlatego też postanowiłam częściej przysiadać do tych kwiatuszków, gdzieś w przerwie pomiędzy SALowymi kotami, Japoneczkami, pamiątką komunijną i pozostałymi UFOkami... Chyba przestanę kłaść się spać, tyle zmarnowanych godzin.. ;)
Podsumowując - zbytnio z efektu nie jestem zadowolona, ale kwiatek i tak powędruje na słoiczek - może będzie mi swoim widokiem przypominał o pozostałych, jeszcze nie wyhaftowanych kwiatkach :)

Serdecznie witam nowych obserwatorów i pozdrawiam tych z dłuższym stażem :)




12 komentarzy:

  1. dla mnie kwiatuszek wyszedl extra...powinnas byc z niego bardzo zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się też bardzo podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wyszedł i powinnaś nam wierzyć:) Jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny kwiatek!!! I tak podziwiam że przy trójce dzieciaczków znajdujesz na to wszystko czas. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i jaki równiuteńki!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten haft jest przepiękny , naprawde bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Tobie się nie podoba, to ja go chętnie przygarnę :-) A tak na poważnie bardzo mi się podoba haft cieniowany i bardzo chciałabym się go nauczyć. Może jednak kiedyś będziemy miały okazję spotkać się w realu i mnie podszkolisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci wyszedł. A spać trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci wyszedł, piękny jest:)

    http://kuferekloreny.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  10. pikny kwiatuszek na nowy tusalowy słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kwiatuszek..lepszy niż u autorki:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...