czwartek, 17 stycznia 2013

122. Oprawione

Dziś odebrałam oprawioną pamiątkę dla Dziadków i moje świnki łazienkowe. Ciężko zrobić dobre zdjęcie, bo ponuro za oknem, a jak robię z lampą, to mi się odbija w szkle :/ 
Pamiątka wygląda tak:


Wielkość 39cm x 39 cm

A świnki w ramce dopasowanej kolorystycznie do mebli łazienkowych ;)


Wielkość 25cm x 22 cm

Prezentują się całkiem ładnie, jednak zdecydowałam, że była to moja ostatnia wizyta u akurat tego Pana Oprawcy. Nie dość, że całkiem sporo sobie ostatnio liczy za usługę, to w dodatku zrobił to w sumie byle jak :(  Ramki są źle ucięte, na łączeniach widać odpryski, w dodatku dopiero w domu zobaczyłam, że na pamiątce zostały jakieś skrawki niteczek pod szybką, których już teraz nie mogę usunąć :/ Szkoda, bo do tej pory byłam bardzo zadowolona z usług tego pana, pora jednak poszukać innego zakładu...

11 komentarzy:

  1. Obydwa bardzo elegancko się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne:)))hm,świnki w łazience..to by fajne było dla tych co nie sprzątają jej po sobie:)))wesołe,dające do myślenia,nie obraźliwe:)))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie wolę oprawianie bez szybek. Oprawiam tak od lat i w sumie nic się z haftami nie dzieje. Ale to prawda, że fachowa oprawa sporo kosztuje, ale za to jaki efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami faktycznie to praktyczne rozwiązanie. A Twój oprawca nakleja haft czy go naszywa?

      Usuń
  4. przepieknie wyszly,a z tymi oprawcami eroznie bywa,jednemu sie uda,drugiemu nie...

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądają, napracowałas się
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śmieszne te świnki :), bardzo fajny haft

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace:) I widzę, że na blogu też się pozmieniało:) Ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć z tym oprawcą. Muszę przyznać że świnki w ramach uroczo wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na zdjęciach nie widać tych mankamentów. Hafciki prezentują się super!!!Nie było mnie tu dawno i wiele się pozmieniało na Twoim blogu!!Świetnie teraz wygląda. Nie żeby wcześniej źle, ale teraz bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne obrazy. Ten na ciemnej kanwie był na pewno wyjątkowo pracochłonny - gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...