sobota, 26 stycznia 2013

123. Kolejni goście z Krainy Nieuszytych

Emilka postanowiła dzisiaj zrobić sobie listę rzeczy, które powinna dokończyć [hmm.. wygląda na to, że UFOki mam nie tylko ja ;) ] . W sumie wyszło jej pięć punktów na liście, jednak dało jej to troszkę do myślenia i wzięła się w garść, żeby choć część z nich zrealizować. W ten oto sposób zawitała do nas lalka Luśka zrobiona z rękawiczki - sezon na zgubione rękawiczki w pełni, więc nietrudno było zdobyć materiały hihi :)


Po kilkunastu minutach dołączył do niej Konik Moniki:


I w ten oto prosty sposób zniknęły dwa punkty z listy  "do zrobienia" :)
Myślę, że warto dzieci uczyć takiego sposobu organizacji. Milka jest z natury bardzo roztrzepana i ma słomiany zapał, taka checklista pomogła jej zmobilizować się do ukończenia zaczętych prac. Sama często sobie takie wypisuję - jaka to potem przyjemność odhaczyć wszystko na liście i mieć czas na XXX .. ;)

5 komentarzy:

  1. Widzę, że rośnie ci w domu kolejna rękodzielniczka.;) Lalka Luśka jest zabójcza!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolniachy :), Kasiu może Twoje skarby mają chęć wziąć udział w mojej zabawie - Weekendowe Wytłaczanki, jeśli tak to Serdecznie Zapraszam. Z rękawiczkami i ja mam problem :), ale w tm roku mam obydwie - odpukać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna córunia:)A włosy takie na topie:P

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...