środa, 30 stycznia 2013

124. Cisza w eterze...

Witam moich "podglądaczy" i od razu przepraszam za brak nowych wpisów. Przesiaduję teraz w każdej wolnej chwilce nad pamiątką komunijną dla córci. Na chwilę obecną mam tyle:


Haftuję na białej Aidzie 16ct, dwiema niteczkami muliny DMC. Kolorystyka według klucza, ale jakoś mi nie pasuje :( Kielich wydaje mi się zbyt ciemny jak na złoty... Może po wyszyciu całości będzie lepiej wyglądać. Zamieniłam też odcienie fioletu, potrzebne do winogron, ponieważ jeden z nich w ogóle nie pasował do reszty. Jak wyjdzie - zobaczymy "w praniu"...

Wczoraj przyszły zamówione zakupki z pasmanterii Haftix. To jest coś, co Tygryski lubią najbardziej ;)


Zakupiłam sobie dwa kawałki tkaninki do haftu, tym razem len zamiast Aidy. Jeszcze nie mam co do niego konkretnych planów, ale na pewno się przyda ;) Mulinki DMC do mojego Rubensa - to prawdziwy pożeracz nici! I breloczek z miejscem na hafcik, będzie prezentem walentynkowym :)

Witam serdecznie nowych obserwatorów, mam nadzieję, że zagościcie u mnie na dłużej :)

7 komentarzy:

  1. Ładna pamiątka się wyłania. Zakupy, skąd ja to znam...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem bardziej miedziano wygląda niż złoto. Ale i tak ładnie wygląda może w trakcie wyszywania w całości bedzie ładniej się prezentować kolorek.


    No bo kto nie kocha takich zakupów!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiatka na pewno bedzie slicznie wygladac...a zakupki to miod dla kazdej znas...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyłania się piękna pamiątka. Zakupowe łupy wyglądają smakowicie. Takie kąski faktycznie tygryski lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam takiej pamiątki, a bardzo mi się podoba. Ja swoją już skończyłam, wystarczy doszyć napis. Z tymi mulinkami chyba się załapiesz na promocję DMC?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiątka zapowiada się rewelacyjnie. Hmmmmm zakupki kto ich nie lubi :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak..właśnie to tygryski i kobitki lubią najbardziej...

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...