niedziela, 3 lutego 2013

126. Ogłoszenia parafialne

Po pierwsze - i chyba najważniejsze - zmieniłam adres bloga. Postaram się w miarę możliwości poinformować o tym fakcie moich wszystkich "podglądaczy", abyście mogli nadal mnie odwiedzać :)

Po drugie - zamykam blog SALowy z Japoneczkami. Pomimo moich próśb dziewczyny biorące udział w zabawie przestały publikować swoje postępy, od kilku miesięcy tylko ja dodawałam nowe posty... Myślę, że w takim przypadku nie ma sensu ciągnięcie tego dalej. Myślałam już nad nowym SALowym wzorkiem, uroczą uliczką z domkami rzemieślników, ale dopiero pod koniec roku ujawnię więcej szczegółów, o ile oczywiście będą chętni do wspólnego wyszywania :) A postępy w Japoneczkach pokażę Wam po prostu tutaj.

To chyba wszystko, co chciałam ogłosić :) Miłej niedzieli wszystkim życzę :)

4 komentarze:

  1. No jak to w niedzziele bywa to się daje takowe ogłoszenia, nazwa teraz krótka,a co do salu to dziwię się że nikt nawet jednego posta nie napisał.... szkoda. Ale cieszę się że ja go ukończyłam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu to nie tak,ze sie znudzil,bo jest sliczny,ale mowie za siebie,troche za duzo innych prac sie nawarstwilo i dlatego ten (i nie tylko ten)hafcik zszedl na plan dalszy...ale na pewno go ukoncze tylko nie wiem kiedy...pozdrawiam zyczac milej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na info, gdzie będzie można Cię znaleźć.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...