czwartek, 7 lutego 2013

128. Co do mnie przybyło

Jakiś czas temu Małgosia z bloga Mini Filcuś ogłosiła u siebie wymiankę, do której między innymi zgłosiłam się i ja :) I oto wczoraj zapukała do mnie "Pani Listowa" z paczuszką. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się tak wcześnie tej przesyłki, bo to, co Gosia ma dostać w zamian, jest dopiero w fazie "produkcji" ;)
Niemniej jednak zawartość pudełeczka prezentowała się tak:


Prawda, że urocze stadko? Kaczusię wybrały dzieci, reszta była niespodzianką :) Do kurczaczka Gosia dołożyła nawet łańcuszek i można z niego zrobić breloczek :)


A tu reszta gromadki :)


Sami powiedzcie, czy nie urocze? Moje pierwsze wielkanocne dekoracje :)

Małgosiu, bardzo Ci dziękuję, zwierzątka są śliczne :) Zapewniam, że paczuszka dla Ciebie zostanie już wkrótce wysłana, mam nadzieję, że spodoba Ci się tak bardzo, jak mi Twoje filcaczki :)

3 komentarze:

  1. Kasieńko ogromnie mi miło że filcaczki Ci się spodobały, bardzo mnie to cieszy. Kurczaczek 2 w 1 można go na Wielkanoc włożyć do koszyczka a po Wielkanocy przypiąć jako breloczek :)Kasiu nie spiesz się :), i nie martw się na pewno się spodoba :). Pozdrawiam Ciebie i Twoje skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ma Gosia talent...tworzy cudenka...Kasiu az zazdroszcze tych slicznych filcaczkow,ktore otrzymalas...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!Kapitalne!!!A co do bloga, to jako obserwatora mnie odsyła na nowy adres, więc nie musiałam nic zmieniać..

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...