sobota, 9 lutego 2013

129. Koci SAL - odsłona lutowa

Moje kociaki już się zdążyły ze sobą zaprzyjaźnić ;)  Drugi powstał gdzieś w przerwach pomiędzy pamiątkami i wymiankami, dziś pora go zaprezentować :)


Kolory według schematu, oczka zrobiłam z takich samych zielonych koralików, co poprzednio :) Na zdjęciu wyszły brzydkie prześwity, zapewniam Was, że w rzeczywistości kotek jest calusieńki czarny.
A tak prezentują się oba:


Kolorki wychodzą nieco przekłamane przez lampę błyskową, naprawdę są pastelowe i o wiele ładniejsze :)

Jutro pełnia księżyca, więc spodziewajcie się postu "słoikowego" ;)


7 komentarzy:

  1. Fajne te koty, kojarzą mi się z kartami do gry. Jutro nów, zatem do zobaczenia wraz ze słoikami.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje kocury też już są zaprzyjaźnione :))

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi fajowe, szkoda że uroku kolralików nie można uwiecznić na zdjęciach....

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, zapraszam do zabawy w Bombonierce. Pozdrawiam
    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Walentynkowy kicio, ma nastroszone wąski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa byłam tych hafcików i nie powiem, efekt lepszy niż się spodziewałam..

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...